11 Nisan 2010 Pazar

Wunschpunsch...

Bu resimler aynı kağıdın ön ve arka yüzüne çizilmiş, o yüzden tarayınca gölgeli çıktı, kusura bakmayın.


Elif'in günde belirli süre tv izleme izni var, bu süresi içinde en severek izlediği film Wunschpunsch. İlk zamanlar çizgilere bakıp abuk sabuk birşey diye düşünüyorken, bir iki kez onunla birlikte izledim ve neden o kadar hoşuna gittiğini anladım. Çünkü gerçekten eğlenceli. Micheal Ende'nin Neverending Story (Bitmeyen Hikaye) ve Momo'sunu okuduğumda çok sevmiştim. Meğer bu da Micheal Ende'nin Dilek Şurubu isimli bir kitabından uyarlamaymış. Bir ara bulup okumalı...



Çizgi filmde bir karga ile bir kedi var, bir teyze ile onun yeğeninin yaptığı büyüleri bozmaya çalışıyorlar. Tabii bozarken bir sürü eğlenceli şey olup bitiyor. Elif'in kedisi geldiğinde birkaç gün isim aranmıştı, Elif'in ilk önerisi Maurizio idi. Bu ismin nasıl bertaraf edildiğini hatırlamıyorum. Ama iyi ki edilmiş, yoksa ardından "eve bir de karga alın adını Jacob koyacağım," demesi kaçınılmaz olacaktı. Eh ben de o sivri burunlu teyze Tyrannia olurdum artık :)


Neyse, bu karakterleri bilme olasılığınız yüzbindebir. O yüzden Elif'in resimlerinin yanına Wunschpunsch karakterlerini yapıştırıyorum ki benzerliği görünüz... Bu isimleri de Elif tek tek söyledi ama ben aklımda tutamadım, resimler gibi onları da web'den bulup yazdım.



Bu arada burada Tyrannia ile Bubonic'in yaptığı büyüyü ve Jacob ile Maurizio'nun onu nasıl bozduğunu da anlattı ama o kadarına giremeyeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder