27 Temmuz 2010 Salı

Yüzme Okulu Başladı...


Elif tatilde yüzme işini bitirmiş. Geçen sene su yüzünde kalmayı başarıyordu, bu sene epeyce bir yüzüyor. Dalmayı da öğrendi. Şimdi sıra geldi, stil öğrenip, serbest ve sırtüstü yüzmeye. Geçen yıl yaştan dolayı yüzme kursuna almıyorlardı. Bu yaz tatil dönüşü yüzme programı başladı. Dün kursun ilk günüydü. Akşam uğradım ve kendisini bu resmi çizerken gördüm.


Siyah kalem ile çizilmiş olan mayo, havlu, deniz gözlüğü ve boneye dikkatinizi çekerim. Önce bunları çizmiş. Ardından bir süre geçtikten sonra, resmi eline alıp, bu kez mavi kalemle mayo, havlu, bone ve gözlüğe bir çocuk giydirmiş. Boynuna çanta asmış (abloşkosu tüm çantalarını böyle takıyor), ayağında parmak arası terlikler var.Paçalarda kuş ve minişi görünce sordum, "bu pantalonun üzerindeki resimler" dedi, mayonun üzerine bermuda ve bluz giydirmiş anlayacağınız. Deno yazısını sordum, "bilmem, uydurdum birşeyler" dedi.


Abloşkosu gibi madalyalar almak istemiyormuş. Yarışmayı sevmiyormuş. Sadece yüzmek istiyormuş. Sanırım bu resimdeki de kendisi, az önce mayosunu gördüm böyle desen desen gerçekten de...

1 yorum:

  1. Merhaba teyzoş,
    Ben de senin gibi yeğenini çok seven bir "teyzu"yum. Benimki seninkine nazaran biraz daha ufak.
    http://lifeofsandru.blogspot.com/p/anecdotes-quotes-of-emiriko.html
    da benimkinin hikayeleri var. BAkmak istersen..
    Şunu söylemek istedim sana,
    Sabiha PAktuna Keskin'in çöp çocuk diye bir kitabı var. Çocukların çizimlerini analiz eden. Belki ilgini çeker!
    Öpüyorum seni ve elifi

    YanıtlaSil