27 Temmuz 2010 Salı

Yaz Aldı Başını Gidiyor...


Zaman nasıl da hızlandı. Bir bakıyorsun Pazartesi, bir bakıyorsun Pazar. Demeye kalmadan hooop ayın sonu... Yaz geldi geliyor derken, gitti gidiyor oluverdi birden. Teyzoş da sözüm ona blogger! Yüzkarası cinsinden...


En son yazmışım Haziran'ın başında...Ufff neler geçmiş o zamandan beri. Yoğun bir iş zamanı, akşamları yaz keyifleri ve bir dolu kısa seyahatler. Viyana, Ankara, Kadırga derken geçivermiş zaman...


Elif de yoğun çizmedi bu aralar. O da havuz, deniz, bahçe derken kaptırdı kendini yazın akışına. Aslında çok güzel birşey çizmişti bana özel, ara ki bulasın. Evi altüst ettim yok. Bir de Botero sergisinin atölyesinde yaptığı bir resim vardı, onu da bulamadım. İkisi birlikte saklanıyorlar bir yerde... (Şeytan aldı götürdü, satamadan getirdi şarkısını söylersem çıkar bir yerlerden belki de.)


Bu resmi ise babasına çizmiş. Babalar Günü için. Baba-kız bir kalbin içindeler :) Görür görmez bayıldım. Şimdi de sizlerle paylaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder