6 Haziran 2010 Pazar

Kız Resmi ve Takvim...



Eloş bir kız resmi çizmiş, sonra onu kesmiş kenarlarından güzelce ve çizdiği bir başka resme yapıştırmış. İşte hemen yanda. Ama siz resmin bu üç boyutlu halini göremiyorsunuz maalesef. Şu anda yazarken aklıma geldi, belki de biraz kolaj çalışması yapsak iyi olacak. (Annesi sürekli bana Elif'in çizim duygusunun üzerine gittiğimde olacaklarla ilgili makaleler okutuyor ama benim kurtlarım durmuyor :) )




Bir de şu takvim var... Bu bir resim değil ama o kadar hoşuma gitti ki sizlerle paylaşayım istedim. Geçen hafta Elif'in yıl sonu gösterisi vardı. Benim haberim olduğunda çoktan o günün toplantı saatleri dolmuştu. Üstelik öğlen yemeği için bir ay önceden sözleşilmiş önemli bir randevum vardı. Elif'in gösterisi de yarım saat öncesinde başlıyor. "Elif'ciğim, " dedim, "ben bu sene gelemeyeceğim ama sonra videoda birlikte seyrederiz." Hayret dolu bir sesle "aaa gelemeyecek misin teyze?" diye sordu, ardından da gayet kendinden emin şekilde ekledi: "Gelirsin, gelirsiiiiiin." Buyrun bakalım. Randevuyu ertelemem mümkün değil, haydiiiii... Koştur koştur bir vaziyette işten çıkıp Elif'i sahneye çıkmadan görürsün, ilk bölümü 10 dakika seyreder, vınlayarak randevuna yetişirsin.




İyi ki de öyle yapmışım da 10 dakika da olsa görmüşüm. Meğerse günlerdir heyecanlardaymış. Bir hafta kala Hülla ablasına sormuş, "gösteriye kaç gün kaldı?" diye. O da "yedi gün," deyince kendisine takvim yapmış. Takvime dikkat: tam yedi gün işaretlenmiş, 1'den 7'ye kadar kalan günler yani. Altına iki gün "check mark" atmış, demek ki sonraki günler işaretlemeyi unutmuş. ("Bu V harfileri nedir," diye sorduğumda annesi açıkladı.) Ve de 7. güne bakınız, oklar oklar oklar, büyük gün...




Tatlımın izleyebildiğim kadarında ne kadar şeker olduğunu söylemeye gerek yok herhalde, di mi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder