2 Ocak 2011 Pazar

Elif Büyüdü.....


Ohoooo, teyzoş yazmayalı yıl olmuş :)


En son bayramda yazmışım, hem de galiba Şeker Bayramında. Limdi oldu yılbaşı.
Teyzoş kaptırmış kendini gidiyor, araya essence filan girdi, yurtiçi, yurtdışı, oraya git, buraya yetiş derken,
Elif büyüdü!


Fiziksel büyüdü. Uzadı, pek bir alımlı bir genç kız oldu. İzlediği filmler değişti, artık ilkokullu :) Okuyor... Yazıyor, hatta geçen gün bir tavşan öyküsü yazmış :) Doğal olarak yaptığı resimler de değişti. Bu arada çok güzel şeyler çizdi ama ben bir türlü tarayamadım. Bir gün gelir sıraları. Bugün en son çizdiğini yayınlıyorum. Aralık ayının son günlerinde bu resmi sehpada buldum, hemen sakladım. Kimi çizmiş, ne düşünerek çizmiş bilmiyorum...


2011'in çocuksu resimler gibi renkli, hareketli ve neşeli olmasını diliyorum. Sağlık, mutluluk ve bereket dileklerim hepimize ve tüm dünyaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder